Skip to main content Skip to search

Poslovna administracija

POSLOVNA ADMINISTRACIJA

Naši stručnjaci za poslovnu administraciju povezuju Vašu organizaciju i osiguravaju visoke standarde poslovanja.

Bez obzira na to hoćete li biti dio odjela za nabavu, pravnog odjela, odjela finansija ili kadrovske službe, kroz partnerstvo s vlasnicima udjela rješavat ćete probleme, predlagati nove pristupe za unapređivanje poslovnih operacija i izgrađivati izvrsnu infrastrukturu koja će Vam pomoći ostvariti izvrsne uspjehe.

POSLOVNI ADMINISTRATOR

Modernizacija poslovanja sve više zahtjeva visokoobrazovane stručnjake iz sfere administracije.

U kompanijama pozicija poslovnog administratora svaki dan sve više dobija na značaju. Nijedna firma ni organizacija ne može uspješno poslovati bez stručne administracije.

Tako da je izvjesno da se poslovi vezani za administraciju pozicioniraju među najzastupljenijim zanimanjima u svijetu.

Neke od osnovnih odlika koje bi svaki administrator trebalo da posjeduje:

  • sistematičnost i organizovanost,
  • izrazita komunikativnost i otvorenost (naročito pisane komunikacije),
  • analitičnost i odgovornost,
  • praktično znanje iz osnova poslovne korespondencije i dokumentacije,
  • napredan nivo poznavanja rada na računaru i programa za vođenje knjiga,
  • poznavanje nekog stranog jezika.